2012. május 3., csütörtök

Utolért bennünket is....

forrás: net

...az a szituáció, amiről már sokat hallottam a szorgalmasan dolgozó ismerőseimtől, és amitől  - bevallom - én is mindig féltem. Nem kaptuk meg a fizetésünket, és nem is tudják megmondani, mikorra várható. Nem tudni meddig tart. Lehet, hogy csak pár nap, lehet, hogy hetek.
Először pánikoltam.
Másodszor már imádkoztam, és imádkozom most is, mert ki az, aki egyedül segíthet ebben, ha nem Mennyei Atyánk, aki már évek óta bizonyítja, hogy gondoskodik rólunk, bármi történjen is velünk.
Benne bízom, és nem felejtem el, hogy Ő ad szabadítást - ebből is!

"Gyermek voltam, meg is öregedtem, de nem láttam, hogy elhagyatottá lett az igaz, sem azt, hogy gyermeke koldussá vált." Zsolt 37:25

6 megjegyzés:

  1. Istenem, de szomorú! Imádkozom érted, értetek!

    VálaszTörlés
  2. Drága Katus!
    Az Úr gondoskodik Rólatok, Ő hűséges Isten! Imádkozom én is Értetek!

    VálaszTörlés
  3. Ó.:( A Zsoltár minden szava igaz....Imádkozom én is értetek!

    VálaszTörlés
  4. Drága Katus! Lassan elmondhatom, hogy már évek óta így élünk:férjem hol kap fizut, hol nem. Ne add fel a reményt! A Jó Isten mindig megadja amire éppen akkor nagyon nagy szükségünk van...nehéz. Borzasztó nehéz. Megértelek, hogy pánikoltál. Én is azt tettem és teszem sokszor ma is.

    Aztán lehunyom a szemem és imára kulcsolom a kezem...

    VálaszTörlés
  5. Igyekszem Fróni, de ma is sokszor fakadtam sírva. Próbálok bízni, és hinni. Egy keresőként, családi háttér nélkül - ez rémiszt nagyon.

    VálaszTörlés