2012. május 5., szombat

A legnehezebb kérés...

Legyen meg a Te akaratod!
Te vezetsz engem a legjobb úton.
Taníts meg szívből kiáltani, ne csak szájjal, de szívvel mondani:
Ahogy Te akarod, ne ahogy én.
A békesség csak így lesz enyém.
Lehet az út, tövises, meredek.
Amerre vezetsz, bátran mehetek.
S mindennapi kérésem az marad:
Add, hogy csupán Téged kívánjalak!
Legyen meg akaratod, ha a nap nevet.
Legyen meg akaratod, ha éj temet.
Legyen most és mindörökké! Igen!
Ha utam célját el is takarod:
Hiszek! Legyen ahogy Te akaratod!
 

3 megjegyzés:

  1. Hiába tudom napok óta, hogy valami nehézség vár rám (reggeli Igéken keresztül Isten jellegzetesen előre szól nekem mindig), mégis sokkot kaptam ma. Köszönöm a (virtuális) bíztatást! Isten vegyen körül Benneteket az Ő szeretetével :-)

    VálaszTörlés
  2. Kösz Zsuzsa!
    Veled mi történt ma?

    VálaszTörlés
  3. Hosszú, majd priviben megírom!

    VálaszTörlés