2011. augusztus 24., szerda

Képes beszámoló augusztus 20-ról

Parlamenti Nyílt Napra mentünk, ahol megnézhettük a koronát, a jogart, és az országalmát. Ezekről nem tudtam jó képeket készíteni, mert nem lehetett vakuzni, ezért inkább egyéb fotóimat mutatom nektek.




"Csak" ennyien álltak előttünk.



Elképesztően gazdag a díszítés.

Az Országház után kijöttünk a Margitszigetre. Konkrétan a Szabad a vásárra. De a szökőkútnál leragadtunk. Annyira tetszett, ahogy a keringő dallamára működik a szökőkút, hogy még párszor végighallgattuk. Közben a Gripenek is elhúztak a fejünk fölött, a többi repülővel és helikopterrel együtt, hogy készüljenek a délutáni légi parádéra.

A nyuszkó mutatta az utat.


Csak egy fotót készítettem magáról a vásárról. Itt vannak Rita táskái, neszesszerjei. A nagy Kedvenc. Egyébként klassz volt a vásár! Találkoztam Ritával, és nem jöhettem el tőle neszi nélkül. De Fércművek-Judit gyűrűit sem hagyhattam ki, kettővel lettem gazdagabb. Meg persze egy Bogárkrea-s madárkával.

Veres Zoltán műrepülő bemutatója.

Készenléti Rendőrség MD-500-as helikopter köteléke - legalábbis azt hiszem ők voltak.



Ismét egy kép Varga Zoltán műrepülő bemutatójából.

"Csak" ekkora tömeg volt a délutáni órákban.

A tűzijáték előtti közös fotónk. A tűzijátékról nem készítettem fotókat, inkább gyönyörködtem benne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése