2011. augusztus 25., csütörtök

Indul a .... - Mi is?

Megvettük a tankönyveket. Hihetetlen, hogy ilyen gyorsan eltelt ez a nyár, és jövő héten már kezdjük a harmadik osztályt. Jaj, amikor Palkóval még csak az oviba jártunk. Hihetetlenül messzinek tűnik. Mintha ezer éve lett volna. Azok a régi szép idők... Nem mintha ez a mostani nem lenne az, de az ovi még is csak más volt.
Palkótól már hallottam párszor a nyáron, hogy nem akar suliba menni. Nem is igen értettem, hogy miért nem, hiszen a legjobbak között van. De azután rájöttem: nyáron sokkal kevesebb a kötelezettsége, mint a tanévben. Sokat jártunk el itthonról ezen a nyáron, és összességében az idei nyár volt az első az életünkben, ami igazán jól sikerült. Végre igazán nyaralhattunk, és sok mindent csinálhattunk még úgy is, hogy a nyár nagy részében dolgoztam. Ezek után miért is akarna iskolába járni, amikor fél 6-kor kell felkelnie, tanulni kell, és olykor gyakorolni is, és este sem maradhat fent sokáig. Viszont valamit ki kell találnom, hogy könnyen belerázódjon a suliba.
Még van pár napom, hogy a fent látható könyveket becsomagoljam. Van már átlátszó tapétám - ez használtam eddig az első két évben, de van jó pár A3-as naptárlapom is, lehet, hogy azt is bevetem.
Az új tanévben lesz két újdonság is. Ebben az évben úszni járnak, illetve most kezdi Palkó a zeneiskolát is. Most már csak jól kell gazdálkodnunk az idővel, és az energiánkkal. :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése