2013. január 26., szombat

Januári pillanatok

Nem volt sem időm, sem kedvem írni. Nem mintha nem lenne miről.
Lassan álltam vissza a rég megszokott rendbe. Kötni is csak a héten kezdtem el újra. A héten voltam először az idén a fonalasomnál. Ő is meglepődött, hogy három hétig nem kerestem. De persze, ahogy megjelentem nála, már is enyém lett egy újabb sálfonal. Amiből azután el is készült egy újabb szerzemény.

 Red Heart Boutique Ribbons - Ezüst

Most pedig éppen a Barkafonal oldalán látható Curley sálat kötöm. Ha készen lesz, már is mutatok róla képet.

Olykor sétálunk is. Háttérben a fenyves.

Közben kiadták a félévi értesítőket is. Palkó ismét jól teljesített. Négyest kapott nyelvtanból, teljesen jogosan, de minden más tantárgya ötös lett (még a zeneiskolai is). Azóta egy kicsit többet gyakorolunk helyesírásból, mert az valahogy nem megy neki. Figyelmetlen leginkább, mert ha rákérdezek a hibára, akkor hirtelen a legtöbb esetben tudja a jó választ.
A neten kerestem pár oldalt, ahol játékosan lehet a nyelvtanra ráállni.
Az egyik ilyen:


és a 


Közben egyszerre olvasom a Palkótól kapott könyveket. Nagyon jó mindkettő. A Nick Vujicic és a Fonalboltos is. 
Olykor a netről hallgatok Pál Ferit - nagyon felüdít. Takarítás közben is megoldható a hallgatása.

Elkezdtem odafigyelni jobban, hogy mit kenek magamra, mivel tisztálkodom, mivel mosom a hajam. Két helyről szerzem be az ehhez való portékákat, s eddig csak csupa jót tudok mondani. Szerintem ez hosszútávon sem fog változni. 

(Őt már ismerjük többen is a kötött csodáiról.)

és a 

(Innen a narancs és ylang-ylang shea vajat szereztem be szemráckrém gyanánt - ezerszer jobb mindennél, és nem csak szem környékére jó.)

Közben már töröm a fejem, hogy s mint legyen a kertben a munka. Sajnos az utolsó sárgabarackfámat is ki kell vágnom, mert elkapott valami gombabetegséget.
Most tanulgatom a netről és könyvekből, hogyan is kell a gyümölcsfákkal foglalkozni, mert nem volt honnan ezt megtanulnom. 

Közben a Facebook-n találtam egy oldalt, amin mindennap találok valami érdekeset. Szerintem ez nektek is tetszeni fog.


Itt aztán valóban mindenről olvashattok. Csak egy kisebb felsorolás legyen itt most nektek ízelítőül:
Rengeteg linket, és olvasnivalót fogtok itt találni. 
Szerintem érdemes böngészgetni benne.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése