2012. szeptember 2., vasárnap

Mozgalmas nyár...

...van mögöttünk. 


- Babáztunk... Barátnőztünk...


- Olvasgattunk. Palkó Geronimo Stilton könyveket, én meg komolyabb műfajt: Vámos Miklóstól az Apák könyvét, Gárdonyitól az Ida regényét, és a Földre néző szem - égre néző lélek c. művét. Mindegyik nagyon jó, nagyon elgondolkodtató, és mindegyiket ajánlom is. De ami igazán sokatmondó volt, az a Földre néző szem - égre néző lélek. Mint egy modern kori Példabeszédek. Megtaláljátok a mek.hu oldalán, itt.
De vettem pár James Dobson könyvet is Mammka javaslatára, hogy megfelelő módon tudjak viszonyulni kiskamasz fiamhoz. Semmi liberalitás, de mégis könnyen emészthető, tettekre váltható írások, krisztusi értékrend szerint. 

- Közben Palkó 10 éves lett, és a sok minden mellett a legkedvesebb ajándéka egy Skóciából érkező csomag a féltestvérétől, amiben többek között egy összerakható repülőgép makett lapult. Két nap sem kellett, és már össze is rakta a nagyfiú. 



- Augusztusban két táborban is részt vett a nagyfiú. Az első, egy Természetbúvár tábor nekem is nagyon bejött, szívesen ott lettem volna én is. Batikoltak lenvászon szatyrot, készítettek fürdőgolyót, és szappant, és madáretetőt is. Voltak piacozni is, ahol egy idős nénit látogattak meg, aki gyógynövényeket árult. Így gazdagodtunk mi is egy cserepes papsajtmályvával.




- De volt egy másik tábor is a váci Művelődési Házban. Kézműves tábor. Itt is volt batikolás, de nemezeltek, mesét írtak-festettek, karkötőt készítettek, decoupage-oltak. Emellett pár közeli múzeumba is ellátogattak.
S miközben vártam rá, hogy együtt mehessünk haza, egy kicsit járkáltam a környéken...






- Közben jártam a Rendőrkapitányságon is (lásd előző bejegyzést), ahol egy nagyon kedves hölgy fogadott. Nagyon segítőkész volt, és szinte úgy váltunk el, mint két közeli ismerős. Isten kezében vagyunk továbbra is, Ő tudja egyedül, hogy itt részünkről befejezett-e az ügy, vagy nem.

- Augusztusban egyszer előkerült a kürt is. Nincs mit szépíteni, ez van. Csak egyszer. Nem volt szívem gyakorlással zaklatni a gyerkőcöt. De mintha nem is hagyta volna abba az iskolaévet, és nem tartott volna szünetet, ment minden mint a karikacsapás.


- Nyertem Ritánál és Tündérviolánál is egy kis ajándékot, és már javában napi használatban vannak, de csak most sikerült feltennem róla a fotókat. 

 Ritától ez az alátét, és még mellé kaptam egy mosirongyot.
 
Tündérviolától pedig az olimpia kapcsán zajlott egy játék, és ott nyertem ezt a csodaszép könyvjelzőt.

- Ja, és persze, amikor csak lehetett, drukkoltunk minden hazánkbelinek az Olimpián.

- Elmentünk egy Magyar Continental Singers koncertre. 




- Augusztus 20-án bár itthon voltam, de a házimunka mellett végignéztem az M1 műsorát. S már nagyon készültem az Ecset és zongora előadásra Havasi Balázstól. Mit ne mondjak, gyönyörű volt. Kiiktattam mindent, és fejhallgatóval hallgattam a zenét. Olyan érzéseket pendített meg bennem, amire nem számítottam. Közben persze kutakodtam a neten, és végigolvastam a zongorista-zeneszerző weboldalát, belehallgattam a CD-ibe, és már egy CD-t is megrendeltem (Munkácsy). 
Szívem szerint a decemberi koncertjére is elmennék, a jegyárat azonban nem az én pénztárcámhoz szabták. De egyáltalán nem búslakodom.

- Ma délután elkészültünk minden tankönyv bekötésével, iskolaszerek elpakolásával. Nyáron igyekeztünk folyamatosan szortírozni, és továbbadni mindent, amire nekünk már nincs szükségünk, hogy rendezett környezetben vágjunk neki az újabb tanévnek.

S persze ima, ima, ima, hogy az Úr Istennel járjuk ezt az időszakot is. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése