2012. április 29., vasárnap

Munkás szombat...

...van mögöttünk. Reggeltől estig meg sem álltunk Palkóval.
Amíg ő nyírta a füvet (egy kis segítséggel), addig rendeztem a kertet.Vettem végre faanyagot és polcvasat is a kreatív-varrósarokba. Ez utóbbit lefújtam feketére, majd hirtelen ötlettől vezérelve az egyik ütött-kopott kerti fotelt is kezelésbe vettem. Nagyon jót tett neki a fekete design, csak sajnos elfogyott a festék. De az már biztos, hogy jövő héten jó pár acryl spray-vel jövök haza.
Délután mértünk, fúrtunk-faragtunk, csiszoltunk, és végre felkerültek a polcaim arra a bizonyos kreatívos részre. Nem volt egyszerű, de elkészültünk vele. Felpakolni rájuk már nem volt erőm. Mert mire mindezzel végeztünk addigra már bőven estefelé jártunk.
S még csak ezek után álltam neki főzni valami meleg ételt.
A mai napra az imaház maradt volna, de reggel eldőlt, hogy ebből nem lesz semmi. Reggelire valót készítve, a forró olajat a kezemre öntöttem, és mostanra sikerült valamelyest úgy lehűteni a kezem, hogy a fájdalom  elviselhető valamelyest (hideg folyó víz, jég - több mint 4 órán keresztül). De hála Istennek, hogy nagyobb baj nem történt.

Fotókat a kreatívos helyemről, majd később készítek, amikor már elrendeztem mindent. De addig is, felteszem Palkó 3 képét, amit ő maga fotózott.

Limo - a cicája, apukájánál

Apukája galambokat tart, és ezt a gatyást ajándékozta Palkónak

Ezek pedig a huszonvalahányból néhány

Ezeket már én fotóztam:

Ezt a gyíkot tegnap Palkó mentette meg, két kutyus szájából kikapva...

...akkor még meg volt a farka. Gondolom elhalhatott neki, és levált. 
Tegnap délután már elengedtük, és ma már találkoztam vele a lomjaink között.

2 megjegyzés:

  1. Húhhh, ez iszonyú fájdalmas lehetett! Mielőbbi gyógyulást kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Bizony, az égés nagyon fájdalmas:(( Gyógyulást kívánok én is!
    Ha van otthon PANTHENOL spray, ilyenkor hasznos.

    VálaszTörlés