2012. január 14., szombat

Már eltelt....

....a január első fele. Hihetetlen.
- Dolgozatok tömkelege Palkónak. Rengeteg gyakorlás. S lassan itt a félév lezárása.
- Két matekversenyen való részt vétel. Ebből a Zrínyire, felkészítés is. (Engem már furdal a kíváncsiság, hogy milyen megmérettetésben lesz része. Bár már volt egy felkészítő órája, és a tanító néni szerint minden rendben van, de azért ez mégis más, mint az iskolai matek).
- Pár hónapja kezdte a fiam a szolfézst a Zenesuliban, és 2 hónapja már meg keresett a kürttanár, hogy kezdheti a vadászkürtöt. Két hónapig a tanár jóindulatból foglalkozott Palkóval, most pedig már hivatalossá lett téve. Így kaptunk itthonra egy vadászkürtöt gyakorolni.
- Rólam: a munkám, a háztartás és Palkó mellett, kötök. Még mindig a felsőmet. De már  csak pár sor és készen leszek. Remélem, jó lesz a méret, mert lusta voltam próbakötést csinálni.
- Emellett pár nap alatt három könyvet is elolvastam, esténként. Az egyik Albert Schweitzer életéről szólt. Mindig is csodáltam sokszínűségét, és azt, hogy mindenről lemondott, csak hogy életét az elesetteknek szánja. Komoly példakép ő számomra.

Azután kölcsönkaptam egy könyvet, az Igazából mennyország c. írást. Egy kisfiúról szól, aki műtét közben, halálközeli állapotba kerül, és találkozik Jézussal. Megtörtént esetnek mondják. Az biztos, hogy nem mindennapi a történet.

Azután jött Gary Chapman könyve, a Tavaszi történet. Kirepülnek a gyerekek, a szülők eltávolodnak egymástól. De ott vannak a barátok, a szomszédok, akik nem csak fizikálisan támogatják a házaspárt, hanem imádkoznak is értük. S megtörténik a csoda...!

- Mammka egy blogbejegyzésének hatására megnéztem Giuseppe Moscati életéről szóló filmet, A szeretet gyógyít. Nagyon jó, értékes film, én is csak ajánlani tudom mindenkinek. Azóta már egy kolléganőm is kölcsönkérte. :)
- Nyertem Zamat és illat blogján. Szóval igazán jól kezdődik ez az év.
- Már tervezgetek egy csomó mindent erre az évre. Leginkább számunkra megfizethető nyaralást, és kisebb utazásokat. A nyaralás helye adott - egy nagyon kedves blogtársam által -, már csak az idejét kell pontosítani (de ehhez kell a főnöknőm is). Az utazások kapcsán a Máv Nosztalgia került előtérbe - megfizethetőek. Egy napos utak, akár külföldre is. Velük voltunk Bécsben, és most találtam egy utat Brnóba is.
- De tervezek még több kézimunkát. Kötést, horgolást, hímzést, varrást. :)


Sok-sok örömöt kívánok nektek is ebben az új esztendőben!

A szülinapi tortám :)

1 megjegyzés: