2009. december 1., kedd

Megtörtént!!!

Hétvégén egyedül voltam. Palkó felépült a betegségéből, és így már mehetett az édesapjához, hogy együtt tölthessék a hétvégét. S én végre neki állhattam elkészíteni az ágytakaróját. Titokban. Hiszen ez lesz az egyik karácsonyi ajándéka. Mivel oda van a tengerért, és a hajókért, ezért csakis a kék szín jöhetett szóba. Polár-bélés-polár volt a felállás. Persze azért nem ilyen egyszerű a történet. A nadrág felvarrásokon kívül még nem sok mindent varrtam. Ezért is tűnt képtelenségnek az ötlet, hogy takarót varrok. De annyi mindent láttam a multin és a blogspoton is, hogy nosza, belevágtam. De azért tartottam egy kis felmérést a multin arról, mit és hogyan kellene kezdenem. Nem panaszkodhatom, Rengeteg hasznos tanácsot kaptam. Majdnem mindegyiket figyelembe is vettem. S ebből lett azután ez a csoda. Sikerült életem első komoly varrását elkészítenem. Lássatok csodát!


Azért még jó lenne valamit kezdeni vele, mert ez így túl egyszerű. Ötletem még nincs. Azt figyelembe kell vennem, hogy kezdő vagyok, de azért próbálkozom. Jól megforgatom a gondolataimban, és ha jutok valamire varrás szinten, felteszem arról is a fotót. Persze nem lenne rossz karácsonyig elkészülni vele.

Majdnem elfelejtettem megemlíteni, hogy muszáj volt kipróbálnom. Jól bebugyoláltam magam vele, és egyből tudtam, varrnom kell magamnak is egyet. Fincsi meleg, és pihe-puha. Ezerszer jobb mint egy mezei szimpla pléd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése