2012. november 1., csütörtök

Könyvajánló

Pár hete elkezdtem olvasni Linda Dillow legújabb könyvét, az Elégítsd meg szomjas lelkemet!


No, még nem értem a végére. Sőt, még a felénél sem tartok, mert ezt bizony jól át kell rágni. Nem röpke, könnyű olvasmány. Most pár napja a Róma a 12:1 körül forgok a könyv alapján.

"Az Isten irgalmára kérlek tehát titeket, testvéreim, hogy okos istentiszteletként szánjátok oda testeteket élő és szent áldozatul, amely tetszik az Istennek."
Róma 12:1

Valóban száz százalékos az odaszánásom? Vannak olyan területei az életemnek, amiket nem tettem fel az oltárra? Mihez ragaszkodom körömszakadtáig? Mitől nem akarok, vagy nem tudok megszabadulni?

Uram, mutasd meg nekem, hogy is van ez az én életemben, és hogy mit kell még odahelyeznem az oltárra, hogy valóban maradéktalanul Tiéd legyen életem minden része. 
Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése