2015. május 27., szerda

Döntések sorozata...


... az életünk. Van, hogy jól, van, hogy rosszul döntünk. Van, hogy sehogy sem - de az is döntés. 

Én is döntöttem jól, és rosszul is. Talán a legőszintébb kijelentés az, hogy sokszor döntöttem rosszul.
Minden döntésemnek következménye volt, és van. 

De egyet tudok: minden rossz döntésem ellenére, nem hagyott magamra Mennybéli Atyám. Bár nem érdemeltem meg, mégis óvott-védett továbbra is. Nem hagyott el. 

Barátok elhagyhatnak, de Ő maga az Irgalom, és nem hagy magamra. 

Tudja, hogy mennyire esendő vagyok. Tudjam, honnan indultam, és hová tartok. S persze ismeri az összes bennem fellelhető rosszat. 

És MÉGIS szeret.


" Az ÚR kimenti az ő szolgái lelkét, és senki meg nem lakol, aki Ő benne bízik."
Zsoltárok 34:23


2 megjegyzés:

  1. Annyira nagyon örülök,hogy ide is írtál!!!!! A fb-on látlak,de azt nem igazán kedvelem....
    Valóban így van.Döntések, a rossz döntést is jóra fordíthatja a Mindenható,és a legfontosabb a jóra való igyekezetünk.
    Szeretettel gondolok Rátok!!!!!!Viszont a fb-on legalább látlak is benneteket.Na,én vagyok az ellentmondás.:)

    VálaszTörlés
  2. Köszi Mamka! Jó újra látni téged itt is. Már azt hittem, elvesztettem az olvasóimat. De újra írok most már itt is, meg a a weboldalamon is. Reményeim szerint most már sokkal gyakrabban írok. :)

    VálaszTörlés