2012. május 6., vasárnap

Rendhagyó ünnep...

... az Anyák napja. Mert én ilyenkor a nagyszüleimre emlékezem, akik sajnos már nem élnek, de a szeretetük, törődésük itt van velem - bennem. Nekik fontos voltam. Számítottam nekik. S ez is segített sok mindenen átlendülni. Azt sajnálom nagyon, hogy a dédunokájukat már nem ismerhették meg.

Házasságuk elején...

Az íróasztalom felett van már egy ideje ez a fotó.
Ha rájuk nézek, életem legszebb, legörömtelibb pillanatai jutnak eszembe. 
:)

De az Anyák Napja azért is más számomra, mert ilyenkor azokra is gondolok, és imádkozom értük, akik jelen vannak most is az életemben. Testvérek az Úrban, s példamutató életükkel nekem is példát mutatnak az élet minden területén.
Az egyik ilyen nagyon kedves barátnőm, a fiam egyik osztálytársának az édesanyja, akivel egy gyülekezetbe is járunk. Azonos az értékrendünk, hasonlóan gondolkodunk az élet apróbb és nagyobb dolgaiban. Négy gyermeket nevel ékes rendben (még ha esetleg ő nem is így gondolja), és felnézek rá. Van mit tanulnom tőle. Én még ennyi szeretetet, és szelídséget nem láttam másban, mint benne. S biztosan sok szeretet van benne, ha olykor a csökönyösségemet is elviseli. 

A másik ilyen fontos ember az életemben a gyerekorvosunk. 3 kislány édesanyja, és igen, ő is testvér. Egy gyülekezetbe járunk vele is. Ritka türelmes velem, az aggódó édesanyával, amikor a fiamat viszem hozzá, vagy "csak" felhívom telefonon, hogy tanácsot kérjek tőle. Mindig van rám pár perce, a sok dolga mellett is.

Hálás vagyok mindkettőjükért, és remélem, olykor én is tudok nekik valamit visszaadni hálából azért, amit értünk/értem tesznek.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a kép a Nagyszüleidről. A nagymamádra nagyon hasonlítasz! Olyan jó, hogy az Úr ad testvéreket, sokszor igazabbakat, jobbakat...mint a vér szerintiek! Palkó igazán hálás lehet,hogy Te vagy az Édesanyja!

    VálaszTörlés