2011. október 29., szombat

Válogatás folyik itthon...

...Lego-k, játékok, könyvek, ruhák között. Nem gondoltam volna, hogy ennyi mindent tettem félre. Meglepődtem a mennyiségen. Már készülnek a fotók, s bizakodó vagyok, hogy talán lesz vevő is. Mert bizony nagyot álmodtunk Palkóval. Ami ritkaság nálam - nála már nem annyira. Már évek óta egyáltalán nem álmodozom, nem tervezgetek, hanem józanul, kimérten próbálom élni az életemet. Persze most már egy ideje törik nálam a jég. Megmerek lépni dolgokat, amiket eddig nem mertem. De ne gondoljatok nagy dolgokra. Nálam már a kicsi dolgokban való döntés is hosszú folyamat.
Hívő vagyok, nem babonás. Csak azért nem mondom, mi az, amit megálmodtunk (megint ne gondoljatok semmi extrára), mert nem tudom, mi lesz belőle. Csak annyit árulok el, hogy elutaznánk ...-be.

Ui.: A kreatív cuccaim között majd csak valamikor a jövőben fogok rendet tenni. De jön majd az is. Reményeim szerint még november elején.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése