2011. október 26., szerda

Próbálok nem dühösnek lenni...

...de valahogy nem megy. Most egyáltalán nem vagyok a nyugalom példaképe. Valaki megkért - soha többé senkinek - hogy utánvéttel adjam fel neki egy csomagot. Ostoba voltam, pedig hatszor átrágtam, de feladtam így.  Természetesen én fizettem előre a postaköltséget, ami sehogy sem kevés. De arra nem számítottam, hogy 10 nap után se kép, se hang. Se csomag, se pénz, se válasz az e-mail-jeimre.
Mit lehet ilyenkor tenni? Ki téríti meg a káromat? Vagy ne is számítsak semmire?  :(

3 megjegyzés:

  1. Te jó ég! És nem próbáltál meg vele beszélni telón? Vagy csak a mail címe van meg? Szegénykém! Talán bajban van, vagy beteg és nem tudja átvenni. Vagy átvette? A postán megkérdezted? Húú de gáz....

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon durva! Szerintem ezért van az, h ha valamit rendelsz a Meskán, Tesz-Vesz-en...akkor addig nem adják fel a csomagot, amíg a számlájukra rá nem érkezik a pénz. Nyilván másnak is volt már hasonló élménye, azért is lehet ez a rendszer! Tértivevénnyel adtad fel? Tudod igazolni, hogy mennyi értékben és mit küldtél el neki? (megrendelésről mailek...). Én tutira tájékoztatnám az illetőt, hogy a 10.000 Ft alatti lopást is bünteti a törvény! (Bardócz Évi egyszer névvel kitette a fészbukos oldalára azt a lényt, akivel így járt. Még aznap fizetett az illető.)

    VálaszTörlés
  3. Már írtam egy mail-t a postának, hogy ilyenkor mi a teendő. Ajánlott + utánvétel egyben. Elvileg ennek is elégnek kell lennie egy kártérítéshez, nem? A neten sikerült kiderítenem az illető vezetékes telefonszámát, de persze, hogy nem veszi fel. Szóval egyelőre gáz az egész. Sajnos. :(

    VálaszTörlés