2011. október 19., szerda

Keresztyén blogajánló

Ha már volt kreatív ajánló, hadd osszak meg veletek pár keresztyén blogot is, amiket nyomon követek. Palkó-lap oldalán hallottam először a Reggeli dicséretről. Azóta minden nap olvasom, és töltődöm.
Persze, ha már szóba hoztam Palkó-lapot, akkor bizony hadd szóljak róla is. Két szimpatikus dolgot biztosan tudok: hitben él, és szeret hímezni. Nagyon jó párosítás.   
Kamilláról szerintem már írtam. Legalábbis remélem. Most éppen költözködnek, ezért kevesebb idő jut az írásra, de amit eddig olvastam tőle, az nagyon életszagú, tanulságos. Rengeteget tanultam tőle, általa. Övé a Priszka Bolt, és ma láttam, hogy a költözés miatt létrehozott egy másik oldalt is, Bazárbörze címmel, ahová azokat a könyveit, dolgait teszi fel, amiktől a költözés miatt szeretne megválni.

Hirtelen ennyi jutott eszembe. Szívesen veszem, ha esetleg bővítenétek a listát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése