2010. szeptember 10., péntek

A szél arra fúj, amerre akar...

...hallod a zúgását, de nem tudod, honnan jön, és hová megy: így van mindenki, aki a Lélektől született. (Jn 3,8)

Csak az biztos, hogy Atyánk tudja, az én utam merre vezet.
Pár évvel ezelőtt, még azt gondoltam, tudom, merre megyek, és mi lesz a jövőm. Olyan biztos voltam mindenben, és magamban. Fogadalmat tettem. Azt gondoltam, könnyű lesz megtartani. Aztán történt egy törés, mely mindenre kihatott. S most pár évvel később figyelmeztetést kaptam: "Ha fogadalmat teszel Istennek, ne halogasd annak teljesítését, mert nem telik neki kedve az ostobákban. Teljesítsd, amit megfogadtál." (Préd 5,3)
Teljesíteni azt, amit akkor megfogadtam, most lehetetlennek tűnő feladatnak tetszik. Hitből kell élnem. Mert ami nekem most lehetetlennek tűnik, Istennek nem az. Békességét adta. S tudom, sikerülni fog - Őmiatta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése