2010. március 7., vasárnap

Húha...

... lassan egy hónapja, hogy nem írtam.
Palkó fiam kétszer is lebetegedett közben. Már extra labort is végeztünk, hátha az immunrendszerével van gond, vagy a mandulája góc. De egyik sem igazolódott be. Egyszerűen ez most így alakult. Igaz, a négy hónap alatt ötször volt beteg, de azt mondták a kórházban: sajnos most több gyerkőcnél is ez van az iskolások között. Nekem ez azért meglepő, mert oviban nem volt ilyen, csak elvétve volt beteg. Igaz, ő most első osztályos - új környezet, ismeretlen gyerekek. Talán belefér.
Virgonckodásunk jeleként legyen itt egy fotó a nagy fiúról! :)

3 megjegyzés:

  1. Én is azt hittem, gond van velünk, annyit voltak mostanában betegek a gyerekek, de a barátnőim gyerekeihez képest még rendben is vagyunk. Úgy látszik, ez tényleg ilyen időszak...
    Szuper a fotó! :)))

    VálaszTörlés
  2. Csak, hogy megnyugtassalak: ne essél kétségbe:) Én is jártam a kislányommal analizisekre...méghozzá betegen jártattam egyik korháztól a másikhoz...mert itt vagy ott nem csinálnak gyerekeknek analiziseket, vagy elfogyott a pénz és kell fizessek...aztán végül csak fizettem, már legyen meg és ne mind járjak hiába a gyerekkel utánam. Na persze semmi baja...pedig éjszaka egyből 39,7 fokos láza lett. Miből kifolyólag? Mai napig sem tudjuk...Most adom neki az immunrendszer erősitőt...aztán lássuk...:)Azóta nem betegedett meg. Az orvosnő is azt mondta nekünk, hogy nagyon sok gyermek betegedett meg ebben a periodusban.
    Nem azért irtam, hogy elpanaszoljam, hanem hogy nyugtassalak meg, hogy nincs semmi komoly bajuk ezeknek a gyerekeknek, csak...át kell vészelni:)
    A kép meg szuper:))

    VálaszTörlés