2010. február 6., szombat

A könyvek és Böjte Csaba

Tegnap délután megleptem magam egy könyvtárlátogatással. Fiam könyveit vittem vissza, és közben beiratkoztam a felnőtt részlegre. Fantasztikusan jó volt leülni, és 40 percet újságolvasással tölteni. Teljesen kikapcsolódtam. :)))
S szerintem nagyon jó könyveket választottam ki. Pl. egyet Böjte Csabáról, a Miért hiszek? sorozatból. Pikkpakk kiolvastam, és szívesen ajánlom másoknak is, mert annyira tele van reménnyel, hittel, szeretettel...

"... minden gyerek olyan, mint egy csodaszép csomag: ki kell azt bontani, bontakoztatni; a gyerek nem olyan, mint egy váza, hogy azt rakok bele, amit akarok, hanem benne van Isten szép ajándéka, ezt kell jósággal, szeretettel felszínre hozni. Bátorítani kell a gyereket, hogy merjen gondolkozni, tépelődni, vázlatokat készíteni, bátran kimondani azokat az értékeket, igazságokat, szépségeket, amelyeket az élet általa akar a világnak ajándékozni..." (Böjte Csaba)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése