2012. október 30., kedd

Az utóbbi egy hónap...

...egyéb történései.

Egy kis dédelgetés.

A felirat ellenére, ezt bizony nem én, hanem a fiam készítette, a kevés szabadidejében.

Egy fotóm sem sikerült az Ez az a nap!-ról. De a színek nagyon megfogtak, ezért mertem kitenni.
Mammkával sikerült ott találkoznom. A sok évi levelezés után végre személyesen is megismerhettük egymást. Igaz, nagy volt a hangzavar, és cseppet sem voltak ideálisak a körülmények, de jó volt beszélgetni, és megölelni egymást.
Az Ez az a nap! felén vettünk csak részt, addigra annyira telítődtünk a zenével, és a nagy hangerővel, hogy nyolc körül jobbnak láttuk, ha hazajövünk. Az alkalom elején a felvezetés és az imádság, valamint az igei tanítás nagyon kellett, és valóban jó volt. Az énekesek, zenekarok közül Csiszér László zenei világa állt hozzám a legközelebb. Őt eltudtam volna még hallgatni sokáig.
A külföldi előadókat már nem vártuk meg. Az ő stílusukhoz én már szerintem 'túl öreg' vagyok.
:)


Hétfőn leesett az idei első hó. Azután szépen el is olvadt. 

Ezeket a karácsonyfadíszeket, a téli idő és őszi szünet miatt bezárva készítettük Palkóval a Fából Fabrika oldalon látott modellező gyurmából.
Én nem levegőn szárítottam, hanem 100 fokon negyven percig sütöttem.

Közben újabb sálakat kötöttem. Ez nem az összes. 
:)

ÉS a sálkötés közepette pihenésképpen (jaj de jó, hogy szabin vagyok) nyakmelegítőt is kötök a nagyfiamnak.

4 megjegyzés:

  1. Ez a nyakmelegítő nagyon klassz!!! Most dolgozom el annak a szálait, amit a csere-berére kötöttem!

    VálaszTörlés
  2. Milyen lesz a nyakmelegítő végleges formája?????Nagyon szép színe van és a kötés is finom puha.:)Ügyes vagy!!!!
    Az Ez az a nap-ról ugyanezt tudom mondani.:)

    VálaszTörlés
  3. Mennyi minden!- és örömmel nyugtázzuk, szerintem mi mind az olvasók a békét, nyugalmas hangulatot, ami árad:)

    VálaszTörlés
  4. Dicsőség az Úrnak, hogy a béke átjön.
    A héten szabadságon vagyok, és igyekszem többet pihenni, mint dolgozni. A kötés az egyik fő kikapcsolódásom. Teljesen felüdít, hogy készítek megint valami újat. Fizikailag már egészen jól vagyok, de azért a zsibbadás, és a mellkasi fájdalom még napi szinten előjön, bár csak hellyel-közzel.
    A nyakmelegítőt már be is fejeztem. Egyszerű téglalap körkötéssel, semmi extra minta, vagy forma. És ezt a gyönyörűen finom gombócot ajándékba kaptam a fonalas-webshopos ismerősömtől. (Mert szerinte nagy forgalmat bonyolítottam le neki a kórházban, illetve a gyülekezetben. Még kaptam saját részre is két gombóc puha fényes-bordós fonalat, amiből vagy csipkekendő, vagy stóla lesz. Mindenesetre vagy háromszor visszaadtam neki, mert nekem már az is felüdülés, ha egyáltalán a többiek rendelését intézem. De Móni nem hagyta magát.)
    :)

    VálaszTörlés